19/5

Jag sitter nu hemma och skippar idrotten. Vem fan vill spela fotboll? Inte jag i alla fall. Usch och fy. Har ändå sjukt uppsvälda fötter så jag känner att jag inte är riktigt taggad. Snart så fyller jag ju år och mamma och pappa frågar mig vad jag vill ha i paket. Det tragiska är att jag har ingen aning. Jag vet som inte riktigt, jag skulle vilja ha en kamera. Men hur mycekt skulle jag använda den? Nada tror jag. Åh snart är det sommar och då ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Eller vi får se hur lugnt det blir. Kajsa ska ju komma kanske, sen vill robin att jag ska åka till han och sen det är jävla jobbet. 

Nej, nu ska jag pocka bort frukosten. Och gå och göra smig iordning!



Inte så taggad på fotboll!

Kram  

Kommentarer
Postat av: Annifrid

hey :) ska du göra nått speciellt på din födelsedag? :)

2009-05-19 @ 10:15:17
URL: http://aannut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0