20/5

Har ngn läst boken Allt för min syster? Det ska i alla fall komma en film om den. Och det är om dem jag ska berätta.
Jag ligger i sängen helt normalt. Jag bestämmer mig för att logga in på msn, och då vet ju ni att det kommer sånna där todaygrej, i alla fall. Jag bestämmer mig för att kolla på lite trailers.
Och då ser jag en med Cameron Diaz.
Två minuter senare ligger jag och asbölar i sängen. Det är samma person som har gjort the notebook. Den handlar om en syster som är enbart skapad för att kunna rädda livet på sin äldre syster. Den äldre syster har leukemi, så lilla systern måste donera saker titt som tätt.
Asså jag är helt klart känslomässigt störd. Jag ligger i sängen och gråter i cirkus 10 minuter. FÖR EN TRAILER! Jag måste bara se den där filmen.


Kommentarer
Postat av: mathildizizzz

AAAASBRA BOK

2009-05-20 @ 13:22:46
URL: http://inferie.blogg.se/
Postat av: coco

se den med mig.

2009-05-20 @ 17:02:10
Postat av: SUNNYBUNNY

har läst boken. den var jättebra. dock inte riktigt min genre då jag läser för verklighetsflykt, och det är tillräckligt med elände i världen, så jag föredrar lättsamma böcker. men den var ändå bra. det gjorde ont av att den var så sorglig.

2009-05-20 @ 22:53:50
Postat av: Agnes Väppling

HALLÅ!?!?!??!?! hAR DU SETT PÅ TV4 ATT DE KOMMER EN DOKUMENTÄR OM NÅGRA SVENSKA FöRÄLDRARSOMGÖR SÅ????? :O:O:O:O PÅRIKT!!!

2009-05-24 @ 21:09:07
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0