2/5

Igår var de en intressant dag. Jag svimmade för första gången i mitt liv. Nu tänker alla oooooh, hur mår du? Jag kan säga att jag mår bara bra förutom att jag har träningsverk i magen. Och tror att de kan vara antingen ifrån när jag var avsvimmade och låg och ryckte.

Men jag lovar att jag inte ska göra om det.

En sak till jag har lite ont i huvudet sen jag slog i de i stången och golvet. När jag ramlade baklänges.

Det roliga var att jag var redo att ställa mig upp och be linda gå igenom de jag hade missat. Men jag fick inte dansa mer på lektionen utan bara titta på.

Så nu har klara klarat av en till grej, jag har svimmat! Jag och Mathilda S kan nu starta klubb! Ooooh, en visomharsvimmat-klubb! Cooolt, eller not.

Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Omg! Jag har också svimmat ju så jag borde också få vara med i klubben :(

BTW JAG HAR FÅTT EN NY CYKEL :D

2009-05-02 @ 14:34:07
URL: http://agnesv.blogg.se/
Postat av: mathildadaaaah

2009-05-02 @ 17:53:35
Postat av: mathildadaaaah

det jag skulle säga men som inte kom med var att jag också har svimmat! (OCH TACK FÖR PRESENTEN KLARA, LUKTAR ASGOTT)

2009-05-02 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0