27/5

Jag är fan tröttare än staffan. Jag orkar som inte göra någonting, eller det är inte helt sant. Jag pluggar ju lite till biologin nu. Jag hoppas att det kommer att gå bra för annars är jag körd.

Ikväll ska jag skriva min argumentationstext och om jag inte gör det så lovar jag att jag ska börja på jb. Känna lite press då kanske det går.

Även så får jag inte använda min fina novell på svenska a utan jag satt igår kväll och gjorde ett helt nytt förarbete. Jag har skrivit en sida på novellen om mannen och sillen - en kärlekshistoria. Men jag tänker lämna in båda två så hon ser att jag kan skriva. 

Nej nu ska jag gå och fixa frukost och se på lite tv.  

Längtar som fan till sommaren, klarar inte av skolan nå mer. Alla kraft är som slut. Jag önskar att jag kunde ställa mig upp och kämpa men istället trycks jag bara mer och mer mot golvet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes Väppling

KOM IGEN KLARA! VI KLARAR DE SISTA DAGARNA!! Sen får vi har vår kanoooooonsommar vi har fantiserat om :D

2009-05-27 @ 10:08:10
URL: http://agnesv.blogg.se/
Postat av: iDaj

men vännen, OFTA att du inte får använda din novell????!??!?!? varför??? dumma lärare.

2009-05-27 @ 12:54:16
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0