28/5

Jag har nu suttit och bråkat i tre timmar. Ni kan ju då gissa vem som har bråkat med mig?














HELT RÄTT!





Plattången...

Jag tror i alla fall att jag av tre timmars ilska har lärt mig hur man gör lockar. Om vi säger så här, jag är inte duktig på skönhetsgrejer på något sätt. Om jag ser förjävlig ut en dag, gömmer jag mig bakom fetton och kör hooden i matsalen. Det enda problemet är då att det finns inga fetton på skolan så jag småspringer istället runt om en liten höna.

Nej nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig. Operation vasaplan har ju sin turnering imorgon ^^

Kram!

PS. GRATTTIS RILLE BRILLE SNILLE!

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAHA JAG VET HUR MAN PLATTAR MED DEN ^^

2009-05-28 @ 23:03:59
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0