5/5 del två

Hejsan!

Nu har jag pluggat kemi sen kl 7 och jag vet inte hur mycket jag orkar mer. Jag tror jag ska skita i det och ta en dusch måla klart naglarna och se på DH. Sen hade mamma köpt hem kiwi också, jag ska nog ta mig en sådan.

Annars så undrar jag om ¨någon har ngt fint linne som är löst och visar lite hud som jag kanske kunde få låna tills på dansuppvisningen? Det skulle vara så snällt!

Annars så känner jag mig glad. Funderar nästan på att överge de jag sa till malin och istället  se vars de här leder. Jag känner att jag förtjänar de.

Imorgon kommer Aggan till skolan och vi ska chilla och prata!

Nej nu ska jag hoppa i dusch och försöka få ut min rasta. Det är som en enda stor platta mitt bak i håret!

Kram!

Kommentarer
Postat av: malin

BRA KLARA! lita på din instinkt och du förtjänar det :D bra jobbat med kemin också juh!!

2009-05-05 @ 21:09:44
URL: http://malinsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0