hatar matte

Ja, vad har jag då gjort idag. Inte mycket ska jag säga. Nu på kvällen har jag faktiskt försökt vara lite duktig och titta på provet, men jag blev bara arg och frustrerad. Fattade verkligen ingenting. Pappa satt och försökte förklara men han var inte så bra på det så jag gav upp och gick till min vän datorn istället.

Imorgon blir det en lugn dag och jag uppskattar det verkligen. Kanske inte heller blir någon kör så man bara kan åka hem, men då måste man ju på något sätt ta sig tillbaka till stan ändå.

Vi är i alla fall klar med vårt kemiarbete och slipper tänka på det mer. Jippi!

Men nu får ni hare!

Ps, gillar att alla kommenterar så mycket! STORT PLUS!

Jag vill ha ananas nu!

Kommentarer
Postat av: jocke

jag hoppas verkligen att det är glass där på bilden och inte....nåt annat.



naaasty.

2009-11-06 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0