UPP!

Gillar jag bloggar egentligen?

Svar Nej.

Känner jag ångest iför att jag inte uppdaterar bloggen?

Svar Ja.

Igår var jag, Alle, Axel och ida och såg på upp. Jag och ida skrattade samtidigt som alla barn (vi skattade nog också högst i hela salongen).

EKORRE!

 
Hunden i filmen var som bhonus helt klart. Extremt kul. Insett att jag nog insert inne är inte alls tonåring utan ett barn på ungefär 9 jordsnurr. Kommer inte komma ut ur den delen av livet.

PLUS att varje gång det kom en 3d effekt så skrek jag. Jag är allvarlig. Jag skrek inte låg utan högt. Så sen så skrattade jag och ida åt det.

Kommentarer
Postat av: idAMAZING

HAHAHA EKORRE!! :'DDD

Det var så kul, varför måste hundar vara så dumma.. lilla bhonus... x)

Nästan i klass med "köttfärssås och spagetti!" och så apporterade han. xD



Ja, 3D var inte för oss, klara. alldeles för skrämmande XD

2009-11-22 @ 16:17:33
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0