24/7

hejsan Svejsan alla söta!

Igår eller i förrgår blir det nu, så åkte jag och pappa till mediamarkt och köpte en kamera till mig. Det var mycket snällt av pappa tyckte jag. Mycket snällt! Men jag var i alla fall med Alexander på kvällen, vi var hos simon med micke, ruben och ludvig. Jag kände mig lite ensam då jag var enda tjej. Men det gick bra, somnade i soffan bara.

Jag började ta en massa kort på alle då han somnade i sängen, (ja jag är en snäll flickvän) det var extremt underhållande!


Kommentarer
Postat av: amanda

skulle gärna varit där och underhållit dig om det inte vire för en viss person :(

2009-10-26 @ 20:50:20
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

oMg.



jag har också varit på mediamarkt och köpt en kamera med pappa xD



vad äre för nån?

2009-10-28 @ 02:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0