4/10

Jag har nu pluggat ikv, både filo och engelska. Jag tror att vi har engelskaförhör imorgon. Jag har inte ännu lämnat in mina animalfarm frågor, funderar på att göra det på tisdag. Eller någon annan gång.

Det har i alla fall varit en trevlig helg, blev lite otrevligt igår så pojkarna bestämmde sig för att kolla på porrfilm. Det ska jag säga var inte en vacker syn. Jag och Simon var det första som gick och kolla på tv någon annanstans. Sen skulle vi se skräckfilm, drag me to hell. Jag blev rädd av de första två minuterna och gick. Sen så låg simon i fosterställning och vägrade att flytta på sig så jag gick ner till tvn som visade porr, men kunde inte byta kanal. Så jag fick gå tillbaka till skräckfilme och hämta Alle. Han fick byta kanal till något trevligare.

Jag är verkligen hur grinig som helst, och jag tror jag har urinvägsinfektion. Är kissnödig hela tiden, men det kommer inget. Det gör bara ont. Ont, ont och åter ont.

Vi ska även dansa balett till housemusik på modemässan nästa lördag. Lite fancy faktiskt. Kommer bli jätte roligt.

Kommentarer
Postat av: Lana

Bra Klara! Fortsätt uppdatera nu också! :D

2009-10-05 @ 13:19:49
URL: http://labran.blogg.se/
Postat av: Jocke

de kollade säkrt på bögporr så fort du gått därifrån :O

2009-10-05 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0