Livet var snällt idag.

   Idag har det varit en fin dag! Jag är faktiskt jätte nöjd med mig själv, fast jag kanske kunde ha pluggat lite samhälls (men skit i det livet måste ju vara roligt också!). 
  
   Jag har varit och cyklat med Ingrid i barnsadeln och tittat på hästar. Det var hur fint som helst ute! Jag blev som bara glad av att titta omkring mig. Sen så cyklade vi hem, Ingrid var trött och jag var trött.

   HUR jobbigt som helst att cykla med någon i en barnsadel! Kan också bero på att jag verkligen inte har några som helst armmuskler (ganska troligt när man tänker på det...) eller så kan  bero på att Ingrid i hemlighet har byggt en massa muskler och lagt på sig fett i smyg. Jag hopper (tror) att det är den anlednignen för jag vägrar inse att jag har blivit svag (som är egentligen ganska troligt). Jag har aldrig varit svag i benen för jag har under min 10 år i grundskolan alltid cyklat till skolan. Men det kan man ju inte längre på grund av att man bor 2 mil från den. Så täfteå har inte bara förstört mitt sociala liv, byn har tagit mina muskler också. Inte ok, inte ok. 

   Men när jag kom hem isåg jag att det faktiskt var kalas idag och jag är verkligen pank. Hur ska detta gå? Men det är löst, jag bakade en äppelkaka (jag hoppas att inte coco läser denna blogg). Den blev hur fancy som helst och jag hoppas att hon tycker om den! Nu ska jag bara hoppa i duschan slänga på mig en fancy klänning och äta middag så är jag redo att träffa alla emos (eller inte emo, bara läskigt folk) och försöka vara trevligt. När jag egentligen bara vill tjocka mig och se på någon dålig romatiskkomedi. Kanske gråta en skvätt, jag känner mig nämligen lite ensam just nu.

  Nej men nu alla ni ute i cyberrymden, ska jag dra mig emot duschen och försöka reda ut mitt hår och försöka se lite glad ut ikväll.


Jag saknar er alltid så mycket så att det gör ont i bröstet! (det inkluderar dig också Rikard, även fast du inte är med på bilden!)

Pöss!


Kommentarer
Postat av: ell

fyfan vad fina flickor!

2009-10-17 @ 16:50:35
Postat av: coco

klart jag läser!

jag ska ha resterna :D

2009-10-17 @ 17:43:46
Postat av: idaj

gör du? :´] jao, jag med. saknar, alltså.

Men det funkar ju såhär också. vi kan leka mörkerkurragömma på fritiden. ;)

2009-10-28 @ 16:07:28
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0