Slitna krigare


Vi hade som sagt star wars marathon igår. Det gick sådär, vi lyckades ta oss igenom 5 filmer (!!!!!!!!!!!!!!!!!) men efter det så var det bara jag, jocke och hedda som fortfarande var vakna. Men jag är riktigt stolt över oss, om man har sett på star wars i 12 timmar så har men rätt att bli less.
Nu är det bara att ladda om krafterna för det blir dans imorgon på dagen och sen på kvällen blir det mys med Aggan. Vi ska troligtvis hyra en film och bara chilla. Ska säga det det uppskattas verkligen för jag är inte lite slut nu. Önskar som att lovet var några dagar till!
Hare bra! 



Kommentarer
Postat av: e-e-e-e-e-e-e-lin

seriöst detta är jävligt pinsamt och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag har börjar gilla star wars. gått så långt att jag tänkt på anakin hela dagen och var även nära att köpa en star wars tshirt........ fattar inte hur han kunde bli ond, lilla söta fina anakin, ååhhhh det är s¨så sorgligt i slutet på trean så man nästan dör. när han försöker ta sig upp men så börjar han brinna och sen så går obi-wan därifrån. och när dom har världens fight och så vet man att darth vader egentligen är anakin och så tänker man på hur han var förut innan han blev ond och padmé dog, då han sa att obi-wan var som hans pappa och dom var värsta bundis. i sånna studer känns livet bara så hopplöst. för att inte tala om när luke säger "du dödade min pappa" och anakin aka darth vader kontrar med "no luke, im your father" och luke börjar whina asmycket. alltså näääääääääe jag orkar inte mer! KAN INTE DARTH VADER BLI SNÄLL IGEN OCH SLUTA VARA OND? ALLTING ÄR DEN DÄR JÄVLA KANSLERNS FEL ÅH SÅ JAG HATAR HONOM. jag saknar lillaminipluttoförstördaani.

2009-10-30 @ 00:10:35
Postat av: Anonym

måsta bara tillägga att det suger att patrik swayze är död.

2009-10-30 @ 00:14:56
Postat av: Anonym

och kurt

2009-10-30 @ 00:15:10
Postat av: Anonym

och bucklan

2009-10-30 @ 00:15:20
Postat av: Anonym

OCH DORIS!

2009-10-30 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0