Fridisen!

Har hunnit med en del saker idag faktiskt eller kanska itne när man tänker efter. Jag var i alla fall barnvakt åt fridisen då carro och tobbe var på ultraljud imorse. Egentligen så skulle frida vara på dagis med eftersom att hon hade 39 graders feber igår så fick hon vara hemma. Men idag var hon lite piggare eller hon var som ett energiknippe! Hon sprang fram och tillbaka hela tiden och var som aldrig still, det blev mer jag som blev trött än henne. Jag säger bara ojojoj!

Men söt är hon!


Nu ska jag städa rummet innan Alle kommer hit!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: iDa

men SÖTGRISEN!! :DDDD gud så gullig!!

2009-10-28 @ 16:10:21
URL: http://isislilithstom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0