Gästbloggeri

Hej cybervärlden!! Haha, får man skriva sånt efter milleniumskiftet? x'D Jag tror inte det.

Nu är det Ida som har smygit in och övertagit Klaras lilla blogg. Hon har ju inte skrivit på ett tag, så jag kände att det var på tiden. :D
Hon är och duschar just nu, vi ska göra en hårinpackning efteråt. Och se klart på Idol. BRA DAGAR I TÄFTEÅ. :D


Nu är det Jon som sjunger. Jag älskar Jon. På det idoliga sättet. Och Karolina, Reza och Tove. De är helt enkelt bäst. ^^
Speciellt Jon. :]]]]]]]]]] MEN FAAAAN VAD ELAKA JURYN ÄR MOT ALLA!! Jon och Erika var ju jättebra!! :O

Axel (underbara Klaras lillebror) skriver:

apa jag blä

HAHAHAH<3 <3 fda sz dsdzz (oj, där skrev han lite mer^^)


Nu kom Klara ut från badrummet. Kram kram kram kram kram kram Klara plus resten av världen <3

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0