Låving it

Hejsan, jag är så less. Eller egentligen så är jag inte det, men det löser sig säkert.

Men nu är jag i alla fall hemma från dansen och funderar på att ta tag i läxan eller något. Eller så gör jag det inte. Orkar verkligen inte, sitter nog hellre här och dricker te och äter mörk choklad. På dansen idag var det i alla fall hur roligt som helst. Tycker verkligen att det blir bara roligare och roligare. Inte för att jag blir bättre eller något (men det blir i alla fall roligare). Tänk snart att en hel temin har gått och jag trodde att det var typ nyss vi började.

Vi kommer typ vara 6 st som skickar brev till England, känns ganska misslyckat men vem vet. Det kanske blir jätte lyckat. Hoppas verkligen det.

Jag känner att jag verkligen är sjukt ovig så jag måste gå och strecha nu eller hur det nu stavas.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: idajjjjj

vad gjorde ni för roligt? :) ofta terminen snart är SLUT??? whot :((

2009-10-13 @ 12:35:37
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0