Ont i halsen...

Hejsan hoppsan!

Idag var det meningen att jag skulle dansa, men jag fick ont i halsen på vägen hem från skolan. Så icke sa nicke sa min mamma och kvar blev jag då i Täfteå. Men inte ensam tackochlov utan bästaste Alle följde med mig. Så vi har faktiskt gjort kemin och matten, kan ju säga att jag verkligen inte fattar mycket av kemin just nu. Var enkelt ett tag sen så blev det för svårt dirr. Nej nej, man ska inte klaga.

Imorgon ska jag träffa Coco, och sen så ska jag väl börja titta på samhällsen. Inte så roligt, men det är bara att ta tag i. 

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: idajjjjj

HAHHAHAH jag och coco satt en stund ute i korridoren.. hahahah stackars henne. hon ahde suttit där sen 2 :( haha

2009-10-14 @ 18:33:32
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0