Rosa månaden

Hejsan alla glada fina! Jag är så himla trött och arg idag så jag orkade verkligen inte göra någonting.


Vi var ju som sagt med på Umeå fashionweek förra helgen. Vi fick i alla fall stiga upp otroligt tidigt för att åka och fixa håret och sminka oss (olagligt tidigt egentligen, med tanke på att vi skulle ha nytvättat hår och vi skulle samlas på vasaplan klockan 6.30) på ersboda. I alla fall kan ni ju tänka er hur trött man är då när man kommer till en alldeles iskall frisörsalong och det enda man vill är att krypa ner i sängen igen. Vi la oss i alla fall ner i sofforna och beslöt oss för att sova lite. Men det passade inte alla i smaken så en tös i vårt nodegäng bestämmde sig nu för att äta sin frukost. och det gjorde hon med besked, hon smaskade som jag aldrig har hört någon göra förut. Allt jag vill göra var att säga till henne med snäll (arg, hänsynslös, känslokall) röst att sluta. Men jag var för trött så jag höll för öronen och fokuserade på mitt dunkande huvud istället.

En liten roligt grej som hände på salongen innan frisörerna kom var att på bordet framför oss låg det en ameliatidning och jag var som sagt ganska utråkad, så vad gör jag annars än tar upp den. Efter ett tag så böjer sig Julia fram och utbrister
- VARFÖR ÄR DET BARA EN MASSA BRÖST I TIDNINGEN?
Vi kom senare fram till att det var för att det var bröstcancer månaden, vilket förklarade en hel del. Så om det är någon som läser denna blogg som känner att, mm jag tror jag vill se några bröst så rekomenderar jag starkt att ni ska köpa den. Om ni inte tycker om den kan ni ju alltid ge den till er mamma eller ngt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0