Vem vet inte du, vem vet inte jag?

Hejsna hoppsan alla kex! (eller kanske bara hejsan Lana, vem vet?)

Ja ni vet ju som sagt att det finns sånna här tråkiga spel på msn så som röj-flaggor. Det är alltid så när jag och Alle spelar att han vinner stort över mig eftersom att jag bokstavligt suger på det spelet. Jag tror som inte riktigt alltid att jag fattar poängen utan bara klickar omkring. Men för en gångskull var spelet med mig, och jag vann. Jag känner som inom mig hur glad jag blev över det där. Det gjorde helt klart min dag.

Annars idag så hade vi filloprov. Det var bara den sista mvgfrågan som jag skulle skriva, så det var som ingen fara. Men jag vet inte riktigt om jag har svarat på rätt sak. Men det jag svarade var väldigt väl uttänkt, men kanske inte bara rätt svar på den frågan. Vi får väl bara se hur det går.

Imorgon så ska jag klippa mig och jag är lite taggad. De kommer behöva klippa ganska mycket för mitt hår är sjuk slitet och jag har verkligen kluvna hårtoppar. Inte så fancy faktiskt.

Sen så glömde jag "oturligt" nog matteboken på skolan idag. Det är ju lite negativt på grund av att jag redan är typ tre sidor efter i matten. Det blir ju som inte mindre att räkna på kortare tid heller. Inte så roligt. Men samtidigt något ska man ju ha att göra på helgerna också. Eller hur Ar2n?

Nej nu ska jag gå och sössa så sött.



Kommentarer
Postat av: amanda

ja balsam gick åt kan jag säga. även inpackning. typ en halv burk

2009-10-10 @ 21:51:33
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0