13/9 del två

Jag är ensam, och jag har väldigt tråkigt.
Igår då jag och Axel var på bio så sa frågade han vilka det var som att på sf taket. Jag svaradet att jag inte visste, han funderade ett tag och sa sen. Det är nog såndadär deprimerade personer som inte har någon framtid. De kommer säkert sno en bil när det blir stora. Ganska hemskt, men jag kunde inte sluta skratta.
Han är en lite roligt prick min bror.
Vi var i alla fall och såg på G-force. Helt ok. Inte så bra men det var ju en barnfilm om talande hamstrar på svenska. Den kan nog inte bli jätte bra.
Imorgon är det skola och dans. Inte för jag vill göra något av dem. Helst vill jag bara ligga i sängen och se på true blood och ha Alexander brevid mig sovande. Det är verkligen hur mysigt som helst.

MIN STORTÅNAGEL GICK AV IGÅR. BUHU! AJAJAJAJAJAJ!




Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! :D :D :D

han har så rätt XD



hahahaha



2009-09-13 @ 22:25:14
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0