1/9

Känner mig dålig på det här med att blogga. Funderar på att lägga ner eller stänga av helt enkelt. Har ju så mycket annat att göra (eller inte). För övrigt så kommer jag ha något så jävulst träningsvärk i benen imorgon. Inte så bra. Jag kommer inte kunna gå i trappor. Inte roligt eller skönt. Imorgon så fyller brosan år och min present till honom är biobesök. Hoppas att vi kommer se någon bra film. Och att han blir nöjd. Jag känner som att man inte kan vara emo emo depp depp på bloggen för man vet inte vilka som läser dem. Hade just nu velat skriva något som hade fått även den med glada människan få sina tårkanaler fyllda. Men det kan vi ju inte utsätta almänheten för, vi bor ju i Sverige Hallå? Nej men det som inte visas på utsidan finns inte eller hur cornelia? Nu får i inte tro att det handlar om något allvarligt eller pågående. Jag har som bara insett att tiden går och vi kan som inte ta tillbaka tid. Tråkigt nog skulle jag säga. Ibland vill jag fortfarande sitta på zebran och vänta på att Anna och Malin ska komma till fritids så vi kan se vintergatan tillsammans, för att sedan springa ut på gården och bara låt vår fantasi leva ut. Leken om de mystiska O. Det var tider det.


Kommentarer
Postat av: idAMAZING

Åh Klara då. Detta inlägg var mycket fint. Jag blev rörd av slutet. Verkligen.

Det är bara typiskt att varken Anna eller Malin läser bloggar. Eller anna kanske följer din? :)

2009-09-03 @ 23:23:02
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: Ida

han tar bilden ;) det riktiga klassfotot le mycket stelare :(

2009-09-05 @ 16:15:47
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: Ida

blev*

2009-09-05 @ 16:16:05
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0