17/4 del två

Nu sitter jag har hos alexander och vädrar. Pojkar som spelar wow glömmer bort att duscha ska jag säga.... Jag skickade nu i alla fall alexander till duschen och nu lär han väl inte komma tillbaka på två timmars tid eller något. Man brukar ju säga att det är tjejer som duschar långsamt, men jag är jättesnabb på att duscha. Det är inte Alexander ska jag säga.

Jag har i alla fall övat på att backa runt hörn nu i två timmars tid. Fan va less jag blev efter ett tag. Men det gick faktiskt riktigt bra. Men tanke på att vi inte riktigt har gått igenom det på körskolan än.

Men nu ska jag se på lite tv.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: ida

svar: japp! :D :D ¨~ger dig energi till spinningen~



Hahah, två timmars backning runt hörn lät inte trevligt! förstår att du blev less, jag klarar knappt av en upprepning av ett hörn utan att brinna av mot pappa XD

hhehe

2010-04-18 @ 22:22:36
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: ida

hejhopp vännen!

du, valde vi bodypump på fredag? ;)

2010-04-19 @ 17:08:43
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0