17/4

Jag har träningsvärk! Åh, jag ska aldrig träna mer! Det gör så ont ont ont ont! Kan typ inte gå ordentligen, det ser ut som om jag har fött ett barn typ. Hemska värld.

Idag har Ida sovit över hos mig. Det var kul, vi låg och pratade länge tills ingen av oss hade något mer vettigt att säga. Det var roligt att vara med min fina Ida igen, har varit länge sen vi träffades.

Det bästa är att jag inte längre kommer in på fronter så jag kan inte riktigt lämna in min biologi. Jag är som ändå inte klar så det känns faktiskt bara bra. Orkade inte skriva klart igår, hoppas att ulrika inte blir för sur. Har inte så mycket kvar så.



Ida är även kusin med foki, det ser man på hundögonblicken.

Kommentarer
Postat av: ida

hihihi

hihihi

:D



Ja! Det var jättekul att vara med dig! Nu kommer det ju bli oftare, med vår nya träningplan ;);)

hehe

2010-04-17 @ 15:53:49
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0