Tidig morgon

Jaha, nu var man vaken igen. Vad förväntas man göra en dag som denna då? Jag ska i alla fall vara med Ida och jag tänkte att vi kunde gå till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker. Trevligt att få lite girltime, jag har inte haft det på ett  bra tag.

Sen vet jag inte hur Alexander ska göra idag, vi skulle nämligen ses ikväll men han ska/ska inte på paradisbadet. Han kommer väl ringa mig eller nått, han vet ju vars jag är.Micke fick körkortet för någon dag sen och hans ska köra dem till övik. Hoppas nu Micke håller sig på rätt sida vägen när han kör till övik. Vi vill inte ha några bilolycker tack.

Tänkte bara säga att jag saknar Annifrid Granberg! Hon är en mysig typ hon.

HejHej Mormor i cyderrymden! Om du läser detta hälsa Morfar.

Juste! Igår fick jag en kusin till! En liten bror till Frida! (många utropstecken känner jag...) Jag föreslog att han skulle heta Ken. Visst var det ett fint namn?

Kommentarer
Postat av: ida

HAHA

HAHA

HAHAHAHA

eller hur!!

Tyvärr är lillpojken rödlätt (i håret) så han kommer inte bli en avbild av Viola när han är stor. Eller kanske en blandning, who knows? Rödlätt hår och brun...lätt hy. Det vore något :D

2010-04-11 @ 23:00:37
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: ida

har inte du några fina bilder att lägga ut? ;);)

2010-04-12 @ 21:09:28
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: ida

nej, jobbigt!!

Det är bra att du tar tag i biologin iaf. =)

Duktigt att du inte hänfaller åt att blogga tre inlägg om kvällen som jag... hehe bara för att slippa plugga alltså.



IKSU idag ägde! :D

2010-04-13 @ 19:01:12
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0