Update

Hejsan Svejsan!

Ja nu är jag här igen, och det har varit ett bra tag sen. Ibland känns det som om det inte finns något att skriva om. Men nu eftersom att både mormor och lana har varit på mig så tänkte jag att det var dags med ett nytt inlägg.

Jag har varit i Kalix under påskhelgen. Det har varit jättemysigt, man äter godis och sen gör man inte så mycket mer. Men godis är gott så man ska inte klaga. Hos Mormor och Morfar var även min morbror och hans fru. Så det blev ett helt släktkalas. Vi har spelat mycket kort och jag ska säga en hemlighet. Jag vann nästan hela tiden, mohahahaha.

Nu är jag hos Alexander, vi sitter och ser på efterlyst och myser. Det har gått en tid sen vi träffades senast på vi har mycket pussande att ta igen. Sen en annan sak som känns lite konstigt. Imorgon har vi varit tillsamans i tio månader. Visst det låter inte så länge men det har gått så jävla fort. En bra sak jag tror vi gör det är att bråka. Man måste bråka lite annars tar man inte upp viktiga saker, och det är något som är väldigt viktigt.

Ne nu orkar jag inte mer. Vi ska nu pussas lite mer och sen så ska vi sova. Hoppas att ni har ett bra påsklov!

Kram

Kommentarer
Postat av: ida

hejsansvejsan igen klaris! Saknat dig i bloggvärlden.



Ja, jag tänkte på det alldeles nyss, att ni varit tillsammans snart ett ÅR. det låter visst mycket. 10 månader. wow wow.



kramkram, vi syns på lördag. Då ska du få om inte en puss så åtminstone en kram!

2010-04-08 @ 13:53:43
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag älskar när ni bråkar, eller gnabbas eller vad ni nu gör ♥

2010-04-08 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0