Teorilektion

Hejsan,

idag har jag jobbat och varit på teorilektion. Känner mig sjuk produktiv. Sen Agens så fick jag veta att jag har jobb på lördag dag, men vi kanske kan ses på kvällen ist? Du kan ju ringa mig eller lämna en liten kommentar.

Jag känner mig lite som ett miffo då jag sitter och tycker att teorilektionerna inte är så tråkiga. Tycker det är ganska roligt att sitta och lyssa och skriva. Känns lite som skola förutom att det är frivilligt. Vilket gör att det blir som lite roligare.

Nej imorgon har jag körlektion. Så nu måste jag sussa söt.

Herrå

Kommentarer
Postat av: agno

jepp, kvällen blir jättebra :) just tell me time and place!

2010-02-25 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0