dagen som varit

Nu ger jag upp. Har aldrig pluggat mer i hela mitt liv, och nu ger jag mig.
Driven galen.
F(x)=y, derivata och allt annat kan slänga sig i väggen.
Jag är ändå inte nog bra för att få ett vg som någon sa till mig idag.
Menade säkert inte så, men så uppfattades det.

Idag hade jag och Alle en date. En date ifrån mattepluggande för min del, vi gick på max och åt.
Eftersom att jag ligger lite på bak efter min dag på stan med Ida så blev jag bjuden.

När vi skulle gå så satt det två tanter brevid oss, och när Alle plockade upp skräpet och gick med det istället för så kallade det honom gentleman.
Underhållande.

Nu orkar jag som inte mer,
simma lugnt som klara s skrev.

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha, underbart!

alle= årets gentleman!

2010-01-14 @ 20:41:26
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0