jWHEÖGHwgh

Jag är arg och trött och blöt. Jag vill inte göra fitt samhällsprovet, jag vill inte att mamma och pappa ska åka i helgen. Jag vill inte göra någonting, jag vill inte vara beroende av andra. Jag vill vara mig själv, PLUS att jag har PMS. Mycket dålig helg detta kommer bli, sur.

Nej men det kommer säkert bli jättebra, men jag orkar verkligen inte nu vara positiv.

MAHAHAHAHA.

Övertrött.

FAttar inte hur man kan vara så självisk. Det kommer jag som aldirg fatta, det är helt oklart för mig. Jag sätt nog även och sov i en helt främmande killes knä idag på bussen. Efter jag hade läst klart Kapitel 3 i biologiboken.

Die die die die..

Men jag kanske har fixat jobb i efter gymnasiet. Som au pair i Italien. Om inget annat händer så gör jag nog det.

HAtar när folk ser ledsna ut. Kan man inte bara säga vad som är problemet? Om känslor vill ut då borde man släppa ut dem.

Oj, rörligt inlägg.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0