maha

Jag är trött.

Uttröttad, galet trött helt enkelt. Funderar stark på att gå och sova nu. Men det kommer jag verkligen inte göra utan jag kommer ligga i sängen och vända och vrida mig innan jag somnar om jag ens somnar. Har som en tendens att inte göra det när jag inte har idrottat på ett tag. Skulle egentligen idag åka på iksu, men jag hade en sådan hemsk hosta imorse så jag vågade helt enkelt inte. Vill ju inte få en lunginflamation igen. Eller en del av mig vill det får då kan man ligga hemma i sängen och bara bli ompysslad. Men det kommer VERKLIGEN inte hända.

Tänk att det bara har gått tre dagar, eller egentligen två dagar av skolan och det känns redan som om vi har varit där flera år. Längtar verkligen inte till vildmannen eller e1049 eller e1048. Får en hemsk smak i munnen då det kommer in i tankarna.

Jag vill ha pengar och jag vill ha en bil och jag vill ha sommar nu.

Idag har jag funderat på vad som egentligen är bra egenskaper. Det känns som om min egenskaper jag har suger. Skulle som vilja gå igenom en egenskapsmaskin. Så jag får helt nya egenskapar. Det hade varit roligt.

Kommentarer
Postat av: ida

Det hade varit roligt, och intressant att göra det, gå igenom en egenskapsmaskin (smart tanke förresten) alltså, men Klara. DINA EGENSKAPER ÄR JÄTTEFINA. De är du.



Och du är fantastisk.

2010-01-14 @ 20:43:18
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0