En dag som denna

Hela helgen har spenderats med Alexander. Vi har hunnit med både barndop och eclipse. Jag var lite rädd i kyrkan att han skulle ställa sig upp sen ta Arvid ifrån prästen och springa ut ur kyrkan. Men det hände inte som tur nog.

Idag har vi varit på badstrand!!! Idag är den första dagen som jag har sett han frivilligt ta av sig tröjan för att sola (eller egentligen var det inte frivilligt, min pappa kom och drog av han tröjan medan han sov i en solstol, så han hade itne så mycket val egentligen). Men det var mysigt, var faktiskt mycket varmare i vattnet nu än på bettnessand. Nu kände man faktiskt sina fötter även fast man hade stått ett tag i vattnet.

Sen så ska vi såklart säga grattis till Spaninen. De kämpade på bra.

Kommentarer
Postat av: ida

Haha, så tur att alexander kunde tygla sina icke-kristliga impulser :D



GO HENRY

2010-07-12 @ 10:08:53
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: Lana

GE MIG ETT U

- U

GE MIG ETT P

P

GE MIG ETT TILL P

P

GE MIG ETT D

D

GE MIG ETT A

A

GE MIG ETT T

T

GE MIG ETT E

E

GE MIG ETT R

R

GE MIG ETT A

A



VAD BLIR DET?!!



UPPDATERA

2010-08-12 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0