Lista Lista!

SKOR: Mina smala vita converse och mina finfina gladiatorsandaler.
SNEAKERS: Adidas x2 och träningsskor.
JEANS: Jahe, Hm och cheep monday.
T-SHIRT:  Monki, Hm, Gina.
UNDERKLÄDER:  Älskar dessa hipsters!
VÄSKA: Mammas väska ifrån Italien.
PLÅNBOK: Svart liten trasig sak.
SOLGLASÖGON: Röda pilot ifrån Hm, som just nu är försvunna...
KLOCKA: Har ingen, men har börjat kolla på en.
SMYCKEN: Örhängen och halsband.
TV: En tjock en.
MOBILTELEFON: Sony Ericsson.
MP3: En rosa ipod!
DATOR:  Skoldatan är min ända veeen.
SMINK: Mascara och ögonskugga om jag orkar.
ANSIKTSKRÄM: Ingen alls.
DEODERANT: Dove.
TANDKRÄM: Apoteket
TVÅL: Body shop.
PARFYM: Ingen.
MINERALVATTEN: Tycket itne så mycket om mineralvatten. Det är något man kan klara sig utan.
VIN: Rött helst.
BRÖD: Vridna havrebaguetter.
MAT: Gillar allt! Är allmänt matglad!
GLASS: Gott, menblir så kall i magen av det.
LAKAN: Rlöd och vita just nu, men ska byta idag.
FRISÖRSALONG: Den i MVG gallerian.
DAGSTIDNING: Vk och aftonbladet.
MAGASIN: Trädgårdstidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0