PMS blandat med jakob black.

AAAAAH, hatar allt med mens att göra!

Klarar inte av att jag ska gråta hela tiden!!! Satt och grät över fucking eclipse trailern idag igen!!! Det är inte normalt! Orkar inteeeeeeeeeee!!!

Vill nu komma in i klimakteriet då man slipper alla dessa saker. Vill inte sitta och gråta mer över Jakob Black. Kan ju även säga att jag drömde inatt att jag och taylor swifth (?) hade en bitchfight över vem som var bäst för honom. Sen när jag vaknade var jag helt euforisk över att Jakob hade valt mig....

Kan nu säga ett bra råd till alla där ut: läs inte/se inte något rörande twilight om ni är påväg/har/har haft mens. Då kommer ni spendera några dagar med att funderar varför Bella är så jävla dum och väljer fel kille. Vem vill ha en kille som inte tvättar håret eller duschar jämfört med (underbara) Jakob?

Orkar itne heller att jag har spenderat typ två dagar med att funderar på detta problem...

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lana

hahahahahhahaha, du är så himla söt!

2010-06-14 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0