SATC

Ur diskussionen om SATC kläder iför den nya filmen har varit blandade. Vissa hyllar vissa tkr alla gör en stor grej av det. Hittade ett asroligt inlägg på sågon modepersons blogg. Hon hade dissat kläderna i filmen och detta var en läsares svar till henne:

I serien när Carrie besökte Aidan i stugan på landet hade hon på sig högklackat, på stranden har de haft på sig högklackat, överallt där dem går har de högklackat.. högklackat och galna kläder är vardag i SATC. Har man sett serien så vet man det. Det är ungefär som att titta på Sagan om Ringen och undra varför Frodo bara har på sig en "cape" och ingen ordentlig jacka på sin flera månaders resa till Domedagsberget - ja varför? För att det passar bättre in med historien, that's why. Jag tyckte personligen jättemycket om SATC 2 och blev i efterhand mest förbannad över alla recensioner som jag läste innan premiären och som gav filmen så otroligt dålig kritik. Tycker man om serien tycker jag absolut man borde se filmen och skita i recensenterna som, av allt att döma, förmodligen ogillat serien och dessa karaktärer sen tidigare.


Hahaha, älskar delen med Frodo! Fan va roligt det hade varit om i mitten av sagan om ringen filmerna frodo slänger av sig capen och säger förfan jag vill ha en everest jack och en par helylle skor på fötterna annars gör jag det här inte mer!

Hahaha, borde påpeka att jag är lite trött.

Kommentarer
Postat av: elka

åh vad jag älskar detta inlägg! :D

2010-05-30 @ 22:10:57
URL: http://elkaa.blogg.se/
Postat av: ida

GRATTIS på födelsedagen my chéri!

2010-05-31 @ 16:06:41
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0