Vi sitter i samma bil.

Idag på bussen så tyckte ett par f96 (?) att det var superroligt att ha högsta volymen på när de spelade en bamselåt. Kan ju säga att resten av bussen var inte lika glada. En eller två gånger kan jag erkänna att en liten arg blick kanske korsade mitt ansikte i mål att få den att stänga av den underbara underhållningen. Men icket istället fick man sitta och härda tills de gick av vid minerva.

Vi hade ett matteprovet som ungefär sju personer i klassen gjorde. Kan säga att jag blandade ihop antiderivata och derivata en hel del. Men man fick ju koll på att det är en hel del vi måste plugga tills nationella.

Nu sitter Alexander och är bitter över cellmembran. Han är allt bra gullig han.

Jag ska i alla fall övningsköra med Pappa ikväll. Så håll er borta ifrån vägarna för nu kommer Klara!


Kommentarer
Postat av: elka

Jag ska också övningsköra! Kör inte in i mig är du snäll! :*

2010-05-03 @ 19:14:44
URL: http://elkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0