Brödbak!

Hejsan Svejsan!
Blev sjukt less på worldpress och alla konstiga funktioner som jag aldrig fattade. Så nu är jag tillbaka på härliga gammla blogg.se! Som alla vet har jag fått en dille på att baka bröd. Älskar verkligen att baka bröd nu mera! Det är den perfekta sysselsättningen då man egentligen behöver plugga till något prov eller skriva på projektarbetet.

Ikväll blev det underbara cibattas och början på ett danskt rågsurbröd.




Visst ser det fina ut!

Men nu eftersom att bröden är ute ur ugnen och det inte finns mer att göra, måste jag ta tag i psykologiprovet.

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Eller hur! Håller helt med, men mamma ansåg inte att det var en studentklänning osv osv den enda som funkade för henne var den andra, alltså den som är vit och ser strikt ut. Och den är också fin men den ska linnea i min klass ha och det känns ju lite halvers.

Jag känner på mig att du tycker att jag ska göra som jag vill på min egen student, men alltså det är svårt att tycka att man har på sig en passande klänning om ens mamma kallar den nattlinne ... Inte okej.

Men tack för din kommentar, nu känner jag ännu starkare för nr 4 och kommer nog att välja den!

<3

2011-05-22 @ 00:36:02
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0